FESTIVAL FOLCLORIC “DRAG MI-I GRAIUL BANATAN” 2014

Vineri, 16 mai 2014, Scoala Gimn. Nr. 7 Resita organizeaza editia a VII-a a Festivalului Folcloric pentru copii “Drag mi-i graiul banatan”, manifestare inclusă în Calendarul Activităţilor Educative Regionale şi Interjudeţene 2014 (Nr. 24337/1/7.03.2014 – poziţia 487) avizat de Ministerul Educaţiei Naţionale

Regulamentul Festivalului – Concurs Interjudeţean

  • Festivalul va avea loc în data de 16  mai 2014, ora 13.00, la Sala Lira a Liceului de Arte „Sabin Păuţa” Reşiţa.
  • Secţiunile festivalului:

I.            Recitare în grai bănăţean
II.            Interpretare de melodii populare, cu sau fără acompaniament (solişti vocali)
III.            Dansuri populare…

    • Categorii de vârstă:  preşcolar, primar, gimnazial, liceal
    • Un cadru didactic poate participa cu maximum două puncte în program.
    • Participarea individuală (recitare şi interpretare solist vocal) va fi coordonată de un singur cadru didactic. În cazul ansamblului folcloric se acceptă doi coordonatori.
    • Poeziile se recită INDIVIDUAL – nu se acceptă recitarea unei poezii în doi sau mai mulţi elevi.
    • Durata evoluţiei unui elev la prima şi a doua secţiune nu va depăşi 3 minute.
    • Fiecare participant va recita o singură poezie sau va interpreta o singură melodie populară.
    • Durata  dansului popular nu va depăşi 5 minute.
    • Toţi participanţii vor purta costum popular.
    • Ansamblurile folclorice sunt alcătuite din 6 – 8 perechi.
    • Participanţii la secţiunile a II-a şi a III-a îşi pot aduce suport muzical pe CD sau pot fi acompaniaţi de instrumentişti.
    • Juriul, format din specialişti în folclor şi cadre didactice, va aprecia evoluţia participanţilor.  Se vor da premiile I, II, III şi menţiune la fiecare secţiune, pe categorii de vârstă. Nu se admit contestații. Deciziile juriului sunt definitive.
    • Pentru fiecare punct din program se va da o diplomă de participare (ansamblurile folclorice primesc o singură diplomă).
    • Se va completa o fişă de înscriere pentru fiecare participare.  Taxa de participare este de 10 lei.
    • Înscrierile se fac în perioada  5 – 14  mai 2014 la adresa de e-mail cristi_ardeleanu@yahoo.com. Fiecare cadru didactic participant va trimite la adresa menţionată fişa de înscriere.
    • Fiecare cadru didactic va veni cu  protocolul de parteneriat semnat şi ştampilat la şcoala de unde provine.

NOTĂ

  • Nu se vor evalua pentru premiere:
  • momentele din concurs care depăşesc termenul impus de către organizatori.
  • textele cu conţinut licenţios – Juriul roagă cadrele didactice să aleagă textele cu responsabilitate.

Nu vor intra în concurs participanţii care nu poartă costum popular.

  • După data limită nu se vor mai face înscrieri!
  • Înaintea festivalului vom publica pe site-ul şcolii  programul.
  • Alte informaţii puteţi solicita la adresa de mail menţionată sau pe mail-ul şcolii (scoala7resita@yahoo.com)

parteneriat 2014 Fisa de inscriere 2014